בראשית ד | צדיקים לוקחים אחריות על מעשיהם |
שופטים ט | משל יותם |
שמואל א א | מבוא כללי |
שמואל א א | פנינה היתה צדקת גדולה |
שמואל א ג | האם שמואל צריך היה למסור תוכן נבואתו לעלי? |
שמואל א ה | ארון ה׳ בפלשתים |
שמואל א ו | אין חכמה נגד ה' |
שמואל א ז | כי לא מחשבותי מחשבותיכם |
שמואל א ז | ויצעקו אל ה׳ בצר להם |
שמואל א ח | העמדת מלך |
שמואל א ט | שאול |
שמואל א ט | רואה – נביא |
שמואל א י | משיחתו של שאול והכנתו לנבואה |
שמואל א י | שאול שתקן(2) |
שמואל א י | שמואל מכנס את העם לבחירת המלך |
שמואל א יא | נחש העמוני מאיים על ישראל |
שמואל א יב | שמואל שפט בצדק |
שמואל א יב | שמואל מגולל את תולדות האומה |
שמואל א יג | מלכותו הניסית של שאול |
שמואל א יג | הסבר הרב חיים שמואלביץ לחטאו של שאול |
שמואל א יד | יהונתן מתגרה בפלשתים |
שמואל א טו | מדוע ציוה ה' להשמיד את עמלק |
שמואל א טז | עד מתי אתה מתאבל על שאול |
שמואל א יז | דוד דווקא מול גלית |
שמואל א יח | דוד מספר ליהונתן דבר משיחתו |
שמואל א יח | יתנבא - ונבא |
שמואל א יט | יחסי דוד ושאול |
שמואל א יט | שמואל ודוד נפגשים |
שמואל א יט | הגם שאול בנביאים |
שמואל א כ | מה חטאתי |
שמואל א כ | מחר חודש |
שמואל א כא | דוד בורח לאכיש |
שמואל א כא | בטחונו של דוד בקב"ה |
שמואל א כב | תמונת המצב אצל שאול לאחר שדואג מסלף את הדברים |
שמואל א כב | גדולה לגימה ששגגתה עולה זדון |
שמואל א כב | דואג מבצע את פסק הדין של עצמו |
שמואל א כג | עסקי תבן וקש |
שמואל א כג | הסבר המלבי"ם לשאלה הראשונה הכפולה באורים ותומים |
שמואל א כג | דוד ממשיך לברוח |
שמואל א כד | דוד ושאול נפגשים |
שמואל א כד | דוד מתחרט |
שמואל א כד | דו שיח מרגש בין דוד לשאול |
שמואל א כה | המאורעות בכרמל |
שמואל א כו | דוד, שאול ואבנר |
שמואל א כט | אלפים - רבבות |
שמואל ב א | ללמד בני יהודה קשת |
שמואל ב ב | מכות בשחוק? |
שמואל ב ג | פלטי בן ליש בוכה |
שמואל ב ה | כיבוש מְצֻדַת צִיּוֹן מידי היבוסי |
שמואל ב ו | הטעויות של דוד בהעברת הארון |
שמואל ב ו | שש הטעויות שנעשו באותו יום |
שמואל ב ו | ויחר אף ה' בעוזה ויכהו... על השל |
שמואל ב ו | הארון בבית עובד אדום |
שמואל ב ו | שמחתו הגדולה של דוד |
שמואל ב ו | הביקורת(המוטעית) של מיכל |
שמואל ב ט | בְּלוֹ(בְּלֹא)/מְּלֹו(מְלֹא) |
שמואל ב י | מה היה החסד של נחש? |
שמואל ב יא | דוד מכניס את עצמו לנסיון |
שמואל ב יא | דוד טוען שמלכות היא מצב אידיאלי |
שמואל ב יא | אכלה פגה |
שמואל ב יא | דוד היה צריך לצאת לפני העם |
שמואל ב יא | מערכת היחסים בין אוריה לבת שבע |
שמואל ב יא | האם היה אוריה חייב מיתה |
שמואל ב יא | מדוע נענש דוד מיד בפעם הראשונה |
שמואל ב יב | ארבעתים |
שמואל ב יב | הלך אורח איש |
שמואל ב יב | הסבר הרב יעבץ |
שמואל ב יב | סיכום |
שמואל ב יג | הסבר ילקוט שמעוני |
שמואל ב יד | הסבר המלבי"ם |
שמואל ב טו | העיתוי להכרזת המרד |
שמואל ב טו | אבשלום משכנע את ישראל לתמוך במלכותו |
שמואל ב טו | אבשלום מתכנן היטב את המרד |
שמואל ב טו | דוד נסוג בצורה מסודרת |
שמואל ב טו | בטחונו של דוד שלם ומושלם |
שמואל ב טו | ויהי דוד בא עד הראש |
שמואל ב טו | סכל נא עצת אחיתופל ה' |
שמואל ב טז | דוד מגיע לשיא רוחני חדש |
שמואל ב טז | דוד עולה בדרגותיו הרוחניות לאחר קללת שמעי |
שמואל ב טז | כל הדוחק את השעה - השעה דוחקתו |
שמואל ב טז | דברי חושי |
שמואל ב טז | השלב הראשון של עצת אחיתופל |
שמואל ב טז | ציבא שוב מוציא שם רע על מפיבשת |
שמואל ב יז | עצת אחיתופל |
שמואל ב יז | עצת אחיתופל נכשלת |
שמואל ב יז | סופו של אחיתופל |
שמואל ב יז | דוד מחכה לאות משמים |
שמואל ב יח | דוד נשאר מאחור |
שמואל ב יח | יואב הורג את אבשלום |
שמואל ב יח | מדוע לא כרת אבשלום את שערו? |
שמואל ב יח | יואב חס על חיי אדם |
שמואל ב יט | דוד חוזר לירושלים |
שמואל ב יט | אתה וציבא תחלקו את השדה |
שמואל ב כא | רעב שלש שנים רצופות |
שמואל ב כא | דוד מנסה לרצות את הגבעונים |
שמואל ב כא | דוד אוסר את הגבעונים מלבוא בקהל |
שמואל ב כא | דוד ממלא את בקשת הגבעונים |
שמואל ב כד | הסבר הרב דסלר |
מלכים א א | המלך דוד זקן |
מלכים א א | ולא עצבו אביו מימיו |
מלכים א ב | ושמרת את משמרת ה'... |
מלכים א ב | ציווי העונש ליואב ושמעי לפי המלבי"ם |
מלכים א ב | אדוניהו נכשל בלשונו ונהרג |
מלכים א ב | יואב מנסה למנוע את מותו |
מלכים א ב | הענשת שמעי |
מלכים א ג | שלמה המלך זכה לחכמה בזכות יראת ה' שלו |
מלכים א ג | משפט שלמה |
מלכים א ה | איזהו חכם? הלומד מכל אדם |
מלכים א ו | שלמה הזדרז בבנין הבית(א) |
מלכים א ז | שלמה הזדרז בבנין הבית(ב) |
מלכים א ח | יש לשמוע גם לתפלת הנכרי |
מלכים א ח | המקדש מוכיח שהכל בהשגחה פרטית |
מלכים א ח | שלמה חנך המקדש ללא דיחוי |
מלכים א ט | קיום הבית תלוי במעשי העם |
מלכים א ט | נחמה בתוך החרבן |
מלכים א ט | מדוע מקדש שלמה מאויים? |
מלכים א יא | הדד האדומי שטן לשלמה |
מלכים א יא | השטן דווקא מאדום |
מלכים א יא | ה' החליט לקרוע הממלכה מיד שלמה |
מלכים א יא | תוכחתו של ירבעם |
מלכים א יא | אחיה השילוני קורע בגד |
מלכים א יא | ירבעם לא מתנהג כדוד |
מלכים א יא | עונש שלמה מידה כנגד מידה |
מלכים א יא | הקב"ה מאפשר פתח תשובה למלכות בית דוד |
מלכים א יב | חלוקת המלכות בשכם |
מלכים א יב | בניין נערים סתירה וסתירת זקנים בניין |
מלכים א יב | רחבעם מדבר בתקיפות |
מלכים א יב | רחבעם מתגרה בשבטי ישראל |
מלכים א יב | רחבעם מכריז מלחמה על ירבעם |
מלכים א יג | אחר שתפשו הקב"ה לירבעם בבגדו |
מלכים א יג | איש א-להים בא מיהודה |
מלכים א יג | עִדּוֹ גורם בחטאו להדרדרותו של ירבעם |
מלכים א יג | מדוע נענש הנביא עִדּוֹ?(1) |
מלכים א יג | מדוע נענש הנביא עִדּוֹ?(2) |
מלכים א יג | מדוע לא אמר הקב"ה לנביא עדו על העונש |
מלכים א יג | עונשו של הנביא עִדּוֹ |
מלכים א יד | אחיה מגלה מי מגיעה |
מלכים א יד | הסבר המדרש |
מלכים א יד | אחיה מוכיח את אשת ירבעם |
מלכים א יד | אחיה ניבא גלות על ישראל |
מלכים א טו | אסא הצדיק לא משמיד את הבמות |
מלכים א טו | מלחמת אסא עם בעשא |
מלכים א טו | הנביאים הזהירו מבריתות עם האומות |
מלכים א טו | האם לדרוש ברופאים? |
מלכים א טז | בעשא ומלכותו |
מלכים א טז | עמרי |
מלכים א טז | אחאב וביתו |
מלכים א טז | בניין יריחו |
מלכים א יז | הטענה של אחאב |
מלכים א יז | שלשה מפתחות בידו של הקב"ה |
מלכים א יז | בקשת אליהו נענתה בחלקה |
מלכים א יז | אליהו מתחיל בנדודיו |
מלכים א יז | אליהו גולה צרפתה |
מלכים א יח | אליהו מתגלה אל אחאב |
מלכים א יט | אליהו הנביא בורח מאיזבל |
מלכים א יט | מדוע מבקש אליהו הנביא למות? |
מלכים א יט | משיחת אלישע |
מלכים א כ | מלחמת אחאב ובן הדד |
מלכים א כא | אחאב וכרם נבות היזרעאלי |
מלכים א כא | מדוע נענש נבות |
מלכים א כב | אחאב מתארגן למלחמה ברמות גלעד |
מלכים א כב | הסבר המלבי"ם על נבואתו של מיכיהו |
מלכים א כב | אחאב ויהושפט יוצאים למלחמה |
מלכים ב א | אחזיה בן אחאב מלך ישראל |
מלכים ב א | יהורם בן אחאב מלך ישראל |
מלכים ב ב | אליהו הנביא ביריחו ובבית אל |
מלכים ב ב | אליהו הנביא מסיים את תפקידו עלי אדמות |
מלכים ב ב | רוח הנבואה מסתלקת מבני הנביאים |
מלכים ב ב | אליהו הנביא עולה בסערה השמימה |
מלכים ב ב | אלישע הנביא מרפא את מי יריחו |
מלכים ב ב | נערים מתקלסים באלישע |
מלכים ב ג | יהודה וישראל נגד מואב |
מלכים ב ד | אלישע ואשת עובדיה |
מלכים ב ו | בית המדרש של בני הנביאים |
מלכים ב ז | לפרק ז' |
מלכים ב ח | לפרק ח' |
מלכים ב ט | לפרק ט' |
מלכים ב י | המשך פעלו של יהוא |
מלכים ב י | המלך יהוא יכל להיות משיח בן יוסף |
מלכים ב י | מדוע לא הסיר יהוא את עגלי ירבעם |
מלכים ב יב | המלך יואש מחזק את בדק הבית |
מלכים ב יג | לפרק י"ג |
מלכים ב יג | מותו של אלישע הנביא |
מלכים ב יד | לפרק י"ד |
מלכים ב טו | לפרק ט"ו |
מלכים ב יז | לפרק י"ז |
מלכים ב יז | מדוע המלך ירבעם בן נבט אשם ולא המלך אחאב? |
מלכים ב יז | גלות ישראל - בשביל יהודה |
מלכים ב יז | ועתה לא היה במי לתלות |
מלכים ב יח | לפרק י"ח |
מלכים ב יח | ששה דברים עשה חזקיהו |
מלכים ב יט | דברי ישעיהו לחזקיהו |
מלכים ב כ | חזקיהו סמך גאולה לתפילה |
מלכים ב כא | מנשה מלך יהודה |
מלכים ב כב | יאשיהו מלך יהודה |
מלכים ב כב | האם המלך יאשיהו צדיק או בעל תשובה? |
מלכים ב כב | ספר תורה נמצא במקדש |
מלכים ב כב | יאשיהו צוה את עבדיו ללכת לחולדה |
מלכים ב כג | טיהור העיר והמקדש |
מלכים ב כג | המלך יאשיהו מקריב קרבן פסח |
מלכים ב כג | מדוע לא התבטלה גזרת הגלות |
מלכים ב כג | המלך יאשיהו נהרג בקרב עם פרעה |
מלכים ב כג | יהואחז מלך יהודה |
מלכים ב כד | יהויקים מלך יהודה |
מלכים ב כד | המלך יהויכין מוגלה בבלה |
מלכים ב כה | המלך יהויכין שב אל ה' ומצמיח מחדש את מלכות בית דוד |
ישעיה יב | אודך ה' כי אנפת בי |
ישעיה כז | ובאו האובדים בארץ אשור והנדחים בארץ מצרים |
ישעיה ל | והיו עיניך רואות את מוריך |
ישעיה לד | לפרק ל"ד |
ירמיה ג | לֹא שָׁבָה אֵלַי בְּכָל־לִבָּהּ כִּי אִם־בְּשֶׁקֶר |
ירמיה ח | פסק זמן להתבונן |
ירמיה ט | גם ההתגברות על היצר מאת ה' |
ירמיה ט | שלא ברכו בתורה תחלה |
ירמיה י | לא להכנע לעבודה זרה בגלות |
ירמיה יז | בטחון בה' בלי אמצעים |
ירמיה יז | קורא דגר |
ירמיה כ | בלבי כאש בוערת |
ירמיה כב | ירמיה מוכיח את המלך יהויקים |
ירמיה כב | כה אמר ה' אל שלוּם |
ירמיה כב | גולגולת יהויקים נשרפה |
ירמיה כג | אש התורה כמו אש הקרבנות |
ירמיה כו | הוצאתו להורג של אוריהו וסיכול הריגת ירמיהו |
ירמיה כו | מיכה-אוריהו-ירמיה |
ירמיה כז | ירמיהו מזהיר מהתנגדות נגד נבוכדנאצר |
ירמיה כח | חנניא בן עזור נביא השקר |
ירמיה כט | גלות יהויכין מראה על השגחה פרטית |
ירמיה ל | שובו אליי, השיבנו אליך |
ירמיה לב | איה נוראותיו |
ירמיה לג | הטבע כרוך ברוחניות |
ירמיה לה | התנזרות יהונדב בן רכב |
ירמיה לז | הכשדים בורחים, שמא לא יחזרו? |
ירמיה לח | ירמיה מושלך לבור ונחלץ דווקא באמצעות חבלים |
ירמיה מא | הבור של אסא |
ירמיה מד | אין כל |
ירמיה מד | היאך עבדו עבודה זרה |
ירמיה מו | מותו של פרעה - מידה כנגד מידה |
ירמיה מח | ארור עושה מלאכת ה' רמיה |
ירמיה נב | לכורמים וליוגבים |
יחזקאל א | לא יסבו בלכתן - ללכת לאור האמת |
יחזקאל א | גלו לבבל שכינה עמהם |
יחזקאל טז | רבבה – נס, כצמח השדה נתתיך |
יחזקאל יז | הנבואה על צדקיהו |
יחזקאל יח | כוונות עמוקות בלשון המקרא |
יחזקאל כ | ולזרות אותם בארצות |
יחזקאל כ | היו לא תהיה – שקבלתם עליכם בימי יהושע |
יחזקאל כג | וְנִוַּסְּרוּ כָּל־הַנָּשִׁים |
יחזקאל כד | נבוכדנאצר צר על ירושלים |
יחזקאל כה | פסוק מפרקנו מוביל קיסר להתגייר |
יחזקאל כט | מצרים התנים הגדול |
יחזקאל לג | אחד היה אברהם |
יחזקאל לד | מלכות דוד תכון לעד |
יחזקאל לו | כטומאת הנִּדָּה |
יחזקאל לז | עץ אחד – חיבור בין השבטים |
יחזקאל לז | עץ יוסף ועץ יהודה |
יחזקאל מד | והכהנים הלויים בני צדוק אשר שמרו... המה יקרבו |
יחזקאל מד | בני צדוק מזרע אלעזר הכהן |
הושע א | הושע מנבא על הגלות |
הושע א | ופקדתי את דמי יזרעאל על בית יהוא |
הושע ב | הושע מנבא על הגאולה |
הושע ב | לבטוח בה' בלבד |
הושע ד | לא אפקוד על בנותיכם |
הושע ו | חסד חפצתי |
הושע ז | משך ידו את לוצצים |
הושע יד | וצדיקים ילכו בם ופושעים יכשלו בם |
הושע יד | שובה ישראל - באמצעות הכרת החטא |
יואל ב | ואת הצפוני - היצר הרע - ארחיק מעליכם |
יואל ד | ונשפטתי עמם שם על... ארצי |
עמוס ב | על שלושה פשעי מואב... על שרפו עצמות מלך אדום |
עמוס ג | עבדיו הנביאים |
עמוס ג | והכיתי בית החורף על בית הקיץ |
עמוס ה | יחנן שארית יוסף |
עמוס ז | ירבעם בן יואש לא מקבל לשון הרע על עמוס |
עובדיה א | משם אורידך |
יונה א | יונה ושמחה של מצווה |
יונה א | יונה לא העריך את תכונת הגוים |
יונה א | דבר א-להינו יקום לעולם |
יונה א | האם יונה כובש את נבואתו |
יונה א | יונה רוצה לברוח מארץ ישראל |
יונה א | שאוני והטילוני אל הים |
יונה ב | ה' לא מוותר על יונה |
יונה ב | הדג של יונה היה כבר מוכן |
יונה ב | יונה במעי הדגים ותפילת יונה |
יונה ב | אין אפשרות לברוח מגזירת הקב"ה |
יונה ג | עוד ארבעים יום ונינוה נהפכת |
יונה ג | מדוע אנשי נינוה שבים בתשובה |
יונה ג | מי היה מלך נינוה |
יונה ג | תשובה של רמיות עשו אנשי נינוה |
יונה ג | תשובת אנשי נינוה – בזכות אביהם אשור |
יונה ג | וינחם הא-להים |
יונה ד | יונה ממשיך לכאוב כאב עמו |
יונה ד | הקיקיון ולקחו |
יונה ד | הקיקיון מתייבש, שאלת יונה למות, תשובת הקב"ה |
יונה ד | תגובת יונה ואחריתה של נינוה |
נחום ב | כבד לעומת כבוד |
חבקוק ב | וצדיק באמונתו יחיה - שלוות האמונה |
צפניה ג | שארית ישראל לא יעשו עוולה |
חגי א | ואכבד(ה) - החסרונות בבית שני |
זכריה ג | עינים – זכר או נקבה? |
זכריה ד | וגולה על ראשה |
זכריה ח | אלפיים ושמונה מאות משרתים לכל יהודי |
זכריה ט | עני ורוכב על חמור – מעלת החמור |
זכריה י | ועבר בים צרה |
זכריה י | ועבר בים צרה – איך יתכן? |
זכריה י | ועבר בים צרה – מה שבא בקלות הולך בקלות |
זכריה יא | שני מקלות – "חובלים" ו"נועם" |
זכריה יב | מספד הדדרימון – מי ספד לאחאב? |
זכריה יג | ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ - מתנת אדם לדוד מאיימת על השטן |
זכריה יג | דעיכת קליפת עמלק |
זכריה יג | ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ – ותצמיח עוגות |
זכריה יד | ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד – אחדות הבריאה |
זכריה יד | מלך על כל הארץ ולא רק מושל בגויים |
זכריה יד | מצילות הסוס - קודש לה' |
מלאכי א | המה יבנו ואני אהרוס את תכניותיהם |
מלאכי א | וכי תגישון פִּסֵּחַ |
מלאכי ב | שפתי כהן ישמרו דעת – שתיקתו של אהרן הכהן |
מלאכי ב | שפתי כהן ישמרו דעת – הכהנים נצטוו על קדושת יתר |
מלאכי ב | פגיעה בזכויות הנשים |
מלאכי ב | שפתי כהן ישמרו דעת – זכויות הכהנים רק כדי שדבריהם ישמעו |
מלאכי ג | וערבה לה' מנחת יהודה... כימי עולם וכשנים קדמוניות |
מלאכי ג | עשר בשביל שתתעשר |
תהילים יח | מדרגות דוד וצאצאיו משתקפות במלחמותיהם |
תהילים כ | ישגבך שם א-להי יעקב דווקא |
תהילים כג | גם כי אלך בגיא צלמוות |
תהילים כז | כי יצפנני בסוכו – הטמנת יואש |
תהילים לד | ביטחון דוד בעת מצוקה |
תהילים מ | בִּמְגִלַּת־סֵפֶר כָּתוּב עָלָי |
תהילים מט | לפרק מ"ט |
תהילים נא | מזמור התשובה |
תהילים נז | דוד המלך מבקש מתנת חינם וניצל משאול |
תהילים ס | ושווא תשועת אדם |
תהילים ס | מה ניתן ללמוד מרש"י על תחילת הפרק |
תהילים סב | תשלום לאיש כמעשהו - חסד |
תהילים סג | אם זכרתיך על יצועי |
תהילים עח | וצפרדע ותשחיתם? |
תהילים פד | חן וכבוד יִתֵּן ה' |
תהילים פה | צדק ושלום נשקו |
תהילים פה | אמת מארץ תצמח – התורה מתעלה מתוך הארציות |
תהילים קא | לבקרים אצמית כל רשעי ארץ |
תהילים קה | ביאור פסוקים כ"ג-כ"ה |
תהילים קו | ולזרותם בארצות |
תהילים קו | להתפעל מתחיית המתים הטבעית |
תהילים קיז | שבחוהו כל האומים כי גבר עלינו חסדו |
תהילים קיח | יסור יסרני יה ולמוות לא נתנני |
תהילים קיט | זְמִרוֹת הָֽיוּ־לִי חֻקֶּיךָ והתביעה על דוד המלך |
תהילים קיט | לפרק קי"ט |
תהילים קיט | העבר עיני מראות שווא – תפילה על סיוע בתחום בלתי נשלט |
תהילים קכח | אשתך כגפן פוריה, בניך כשתילי זיתים |
תהילים קכח | אושר המשפחה היהודית |
תהילים קלא | לפרק קל"א |
תהילים קלב | לפרק קלב |
תהילים קלה | יראי ה' בטחו בה' |
תהילים קמב | טמנו פח לי |
תהילים קמה | עֵינֵי־כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ – יש למי לפנות |
משלי א | לפרק א' |
משלי ג | ביטחון בישועת ה' |
משלי ג | בכל דרכיך דעהו |
משלי יג | וְקֹבֵץ עַל־יָד – יַרְבֶּה |
משלי יג | נִסְפֶּה בְּלֹא מִשְׁפָּט, הייתכן? |
משלי טז | לפרק ט"ז |
משלי יח | לפרק י"ח |
משלי כא | לפרק כ"א |
משלי כה | לפרק כ"ה |
איוב א | לפרק א' |
איוב ב | מניעי אשתו של איוב בעצתה "בָּרֵךְ אֱ-לֹהִים וָמֻת" |
שיר השירים ה | פתחי לי פתח כחודה של מחט |
שיר השירים ה | מדוע ביקשתיהו ולא מצאתיהו? |
שיר השירים ה | שיר השירים – אמונה במדרגה הגבוהה ביותר |
רות א | אלימלך יורד למואב |
רות ב | בועז מתאים להנשא לרות, ורות לבועז |
רות ג | נעמי מכינה את רות למשימה קשה |
רות ד | ובועז עלה השער |
קהלת ז | טוב ללכת אל בית אבל... והחי יתן אל ליבו |
אסתר ז | מַשְׂגִּיא לַגּוֹיִם וַיְאַבְּדֵם |
דניאל ג | חנניה, מישאל ועזריה מוכנים למסור את הנפש וזוכים לנס |
דניאל ט | וישקוד ה' על הרעה ויביאה עלינו כי צדיק ה' |
עזרא ע ז | הוּא עֶזְרָא עָלָה מִבָּבֶל – לעומת אחשורוש שעצר הבנייה |
דברי הימים א יא | כיבוש מְצֻדַת צִיּוֹן מידי היבוסי ובטחונו של יואב |
דברי הימים א יט | מה היה החסד של נחש? |
דברי הימים א כג | משמרות הכהונה שסידר דוד |
דברי הימים א כד | משמרות הלויה שסידר דוד |
דברי הימים א כט | פרידה מדוד המלך |
דברי הימים ב יב | הקב"ה מייסר את רחבעם להחזירו למוטב |
דברי הימים ב יג | אביה מלך יהודה נלחם בירבעם |
דברי הימים ב יד | אסא הלך בדרך ה' |
דברי הימים ב טו | אסא הצדיק לא משמיד את הבמות |
דברי הימים ב יז | ויגבה לבו בדרכי ה' - הסבר הרב דסלר |
דברי הימים ב יז | יהושפט מלך יהודה |
דברי הימים ב יט | תוכחת חנני ליהושפט והשינוי שחולל שלאחריה |
דברי הימים ב כ | המלך יהושפט נלחם בעמי האזור |
דברי הימים ב כ | יהושפט מלך יהודה מתחבר לאחזיה מלך ישראל |
דברי הימים ב כב | וַיַּמְלִיכוּ יוֹשְׁבֵי יְרוּשָׁלִַם אֶת־אֲחַזְיָהוּ |
דברי הימים ב כד | צריך להוכיח את עם ישראל בכבוד הראוי |