יְהִי כְבוֹד ה' לְעוֹלָם
יְהִ֤י כְב֣וֹד ה' לְעוֹלָ֑ם יִשְׂמַ֖ח ה' בְּמַעֲשָֽׂיו: הַמַּבִּ֣יט לָ֭אָרֶץ וַתִּרְעָ֑ד יִגַּ֖ע בֶּהָרִ֣ים וְֽיֶעֱשָֽׁנוּ: אָשִׁ֣ירָה לה' בְּחַיָּ֑י אֲזַמְּרָ֖ה לֵא-לֹהַ֣י בְּעוֹדִֽי: יֶעֱרַ֣ב עָלָ֣יו שִׂיחִ֑י אָ֝נֹכִ֗י אֶשְׂמַ֥ח בה': יִתַּ֤מּוּ חַטָּאִ֨ים מִן-הָאָ֡רֶץ וּרְשָׁעִ֤ים ע֤וֹד אֵינָ֗ם בָּרְכִ֣י נַ֭פְשִׁי אֶת-ה' הַֽלְלוּיָֽהּ:
(תהילים קד לא-לה)
פסוקים אלה מקושרים יחד, וכוונתם, יְהִ֤י כְב֣וֹד ה' לְעוֹלָ֑ם, יִשְׂמַ֖ח ה' בְּמַעֲשָֽׂיו; שאם חס-חלילה יכעס, הלא הוא "הַמַּבִּ֣יט לָ֭אָרֶץ וַתִּרְעָ֑ד" - רמז על רעש הארץ, "יִגַּ֖ע בֶּהָרִ֣ים וְֽיֶעֱשָֽׁנוּ" - רמז על הורקת הררי געש; ו"אָ֝נֹכִ֗י" בתור פרט אחד, בתור יחידה אחת מכלל מעשיו, אכן אשתדל בכל כוחי לשמחו - "אָשִׁ֣ירָה לה' בְּחַיָּ֑י אֲזַמְּרָ֖ה לֵא-לֹהַ֣י בְּעוֹדִֽי", והלוואי רק ש-"יֶעֱרַ֣ב עָלָ֣יו שִׂיחִ֑י", על כל פנים "אָ֝נֹכִ֗י אֶשְׂמַ֥ח בה' ", אפס הרשעים! - אלה מערבבים שמחת ה' במעשיו, ולזאת תפילתי: "יִתַּ֤מּוּ חַטָּאִ֨ים מִן-הָאָ֡רֶץ וּרְשָׁעִ֤ים ע֤וֹד אֵינָ֗ם".