רש"י לא תתעב מצרי מה טעם שהיה לכם אכסניא כו' אע"ג שזה כתוב בפירוש בפסוק כי גר היית בארצו הוצרך רש"י לומר זה לפרש מלת גר דהכא שאינו כשאר גר שבפסוק שמיירי בעסק האמונה אלא שהוא לשון אכסניא ומטעם זה לא אמר רש"י כן ג"כ למעלה באדום ולא תתעב אדומי וגו' מה טעם כי אחיך הוא מפני שהוא כפשוטו כשאר אחיך שבכתוב: